09:40 | پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بورس کالا

درآمدهای «شتران» آب رفت!
نماد برتر - پالایش نفت تهران در هفته منتهی به ۱۱ فروردین‌ماه با استقبال مشتریان همراه شد اما؛ با وجود تقاضای بالاتر از عرضه‌ها شاهد آن بودیم که میزان معاملات کمتر از حد عرضه‌ها بود.
پیشنهاد شرکت بورس تهران برای تغییر دامنه نوسان در سال ۱۴۰۱
نماد برتر-بعد از نوسانات شدید ایجاد شده در بورس طی ٢ سال گذشته، اقدامات زیادی برای بازگشت آرامش به بازار و در راستای ایجاد تغییر در مسیر شاخص بورس در دستور کار مسوولان ارشد بازار سرمایه قرار گرفت؛ این در حالی است که با وجود تصمیمات اتخاذ شده به نفع معاملات بورس اما هیچ یک از آنها نتوانست با تاثیری مثبت بر روند بازار همراه شود و زمینه ساز روزهای خوش در بین سرمایه گذاران بازار سرمایه شود.
اُفت حجم معامله محصولات "شپترو"
نماد برتر- درآمدی که پتروشیمی آبادان از فروش محصول «پلی وینیل کلراید ۷۰ S» اعلام کرد برابر با ۶ میلیارد و ۷۲۷ میلیون تومان بود، کاهش درآمدی که شپترو طی این هفته از فروش این محصول به دست آورد با کاهش ۳۱ درصدی همراه بود و دلیل آن نیز اُفت حجم معامله این محصول بوده است.
نگاهی به چرخه تجاری بازار کامودیتی‌ها در سال جدید
نماد برتر- سال مالی جدید برای بسیاری از شرکت‌های بازار سهام در حالی شروع شده است که بازارهای جهانی در آخرین هفته سه ماهه اول سال هستند و پیش‌بینی‌های جهانی پس از گذشت قریب به سه ماه از تحولات کم سابقه، کم کم سمت‌وسوی خود را پیدا می کنند.
گواهی صرفه‌جویی انرژی، فرصتی برای شرکت‌های دانش‌بنیان
نماد برتر- مدیرعامل بورس انرژی ایران گفت: نخستین اقدامی که می‌توان برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان انجام داد، موضوع مربوط به گواهی صرفه جویی انرژی است که به عنوان ابزاری جدید با همکاری سازمان مدیریت و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری طراحی شده و در بورس انرژی ایران عملیاتی می‌ شود.
زمان بندی عرضه‌های بورس کالا در هفته آینده اعلام شد
نماد برتر- مدیریت عملیات عرضه بورس کالای ایران با صدور نامه ای به کارگزاران از ابلاغ نحوه عرضه محصولات در هفته منتهی به ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ خبر داد.
عرضه وکیوم باتوم در تالار حراج باز بورس کالا
نماد برتر- تالار حراج باز بورس کالای ایران امروز یکشنبه ۲۲ اسفند ماه میزبان عرضه ۵۰ هزار تن وکیوم باتوم است.
رشد ۴۱ درصدی درآمد از سبد کالایی پالایش تهران
نماد برتر- مشتریان این پالایشی با استقبال ۴۴ هزار و ۴۲۰ تنی برای خرید این محصول از سبد کالایی شتران پیش قدم شدند و تقریبا تمام عرضه‌ها را یعنی معادل ۲۰ هزار و ۳۵۰ تن از سبدکالایی این شرکت را خریدند.
تامین مستمر نقدینگی بخش تولید از مسیر بورس کالا
نماد برتر- حضور و عرضه در بورس کالا به بنگاه‌ها کمک می‌کند، برنامه مشخص و چارچوب داری برای مدیریت نقدینگی شرکت داشته باشند.
پالایش بندرعباس سوار بر اسب خوش‌بختی!
نماد برتر- نگاهی به میزان درآمدزایی هفتگی این شرکت، حاکی از آن است که این رشد بالغ بر رقمی معادل ۸۱ میلیارد و ۳۵۲ میلیون تومان می‌شود که نسبت به هفته گذشته، ۱۶ درصد رشد درآمدی را می‌توان مشاهده کرد.
تالار حراج باز بورس کالا میزبان عرضه ۳۳۰ هزار تن تختال
تالار حراج باز بورس کالای ایران امروز دوشنبه ۹ اسفند ماه میزبان عرضه ۱۳۰ هزار تن تختال C شرکت های فولاد هرمزگان جنوب و فولاد خوزستان، ۲۰۰ هزار تن تختال SM شرکت فولاد مبارکه اصفهان، ۳۰ هزار تن وکیوم باتوم شرکت پالایش نفت بندرعباس و ۴۸۴ تن پلی وینیل کلراید (PVC) شرکت پتروشیمی اروند است.
تالار «حراج باز» میزبان عرضه ۳۵۹ هزار تن سنگ آهن و وکیوم باتوم
نماد برتر- تالارحراج باز بورس کالای ایران روز شنبه ۷ اسفند ماه میزبان عرضه ۳۰۰ هزار و ۵۰۰ تن کنسانتره سنگ آهن، ۵۵ هزار تن سنگ آهن دانه بندی و ۴ هزار تن وکیوم باتوم است.
کسب سود از بازار ملک با حداقل پس‌انداز از کانال بازار سرمایه
نماد برتر- صندوق «افق آینده آشنا»؛ به عنوان اولین صندوق املاک و مستغلات بازار سرمایه، به زودی فرصت سرمایه‌گذاری مستقیم در صنعت مسکن را برای سرمایه‌گذاران فراهم خواهد آورد.
عرضه ۳۴۵ هزار تن فولاد در بورس کالا
تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالا امروز میزبان عرضه ۱۳۳ هزار و ۶۴۰ تن شمش بلوم، ۱۶۰ هزار تن تختال C و ۵۱ هزار و ۵۲۰ تن ورق فولادی است. همچنین امروز ۱۰۵ هزار تن کنسانتره سنگ آهن و ۵ هزار تن وکیوم باتوم در تالار حراج باز عرضه می شود.
کاهش 230 هزار تنی تولید در «هرمز»/صادرات افزایش یافت!
نماد برتر - در ۸ ماهه سال جاری صادرات فولاد هرمزگان ۱۷ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشت.